خبر تازه برای کسایی که اهل وبلاگ نویسی هستن تازه ترین سرویس وبلاگ دهی چند هفته قبل ساخته شد با آردس ویژیwww.10R.ir
با امکانات عالی ومنوی خوب که قرار امکانت تازه ای که خیلی عالیه بهش اضافه شه پس اگه می خوایین اولین نفر باشید عجله نید
از ویژگی های نیمباز نیمباز میتوان به موارد زیر اشاره کرد:
_امکان چت نوشتاری، صوتی و تصویری.(البته امکان چت صوتی و تصویری فعلا فقط برای کامپیوتر میباشد و کسانی که با تلفن همراه از نیمباز استفاده میکنند فعلا از این امکان نمیتوانند بهره ببرند)
_امکان ارسال عکس فیلم آهنگ و انواع فایل ها…
_امکان ورود به چت روم ها( قبلا ورژن های مخصوص کامپیوتر امکان ورود به چت روم هارا نداشت، البته این ورژن هم نداره! ولی ورژن قبلی داشت که میتونید دانلود کنید.)
یادی از بکش بکش کنیم
هیتلر
من که ندیدمت
می گنبدی
می گن خوبی
خودت بگوچه اتیقه ای بودی
سوادم تو حلق دوشمن
میدان آزادی در حال ساخت
عجب دورانی بود
من توآسمونا بودم
تو نبودی
هههههههههههههههههههههههههه
فول آلبوم مرتضی پاشایی
شامل آلبوم های یکی هست و کالکشن و تک آهنگ ها
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
آلبوم یکی هست
آلبوم کالکشن و تک آهنگ ها
Morteza_Pashaei___Adam_Ahani.mp3
Morteza_Pashaei___Adam_Koshi.mp3
Morteza_Pashaei___Be_Gooshet_Mirese.mp3
Morteza_Pashaei___Bezar_Begam.mp3
Morteza_Pashaei___Bi_To_Mimiram.mp3
Morteza_Pashaei___Dele_Man_Dele_To.mp3
Morteza_Pashaei___Gerye_Kon.mp3
Morteza_Pashaei___Gole_Bita.mp3
Morteza_Pashaei___Hala_Omadi.mp3
Morteza_Pashaei___Mahe_Man.mp3
Morteza_Pashaei___Mibakhshamet.mp3
Morteza_Pashai___Chetor_Delet_Oomad.mp3
فول آلبوم محسن یگانه
شامل آلبوم های نفس های بی هدف ، رگ خواب ، حباب و تک آهنگ ها
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
فول آلبوم مهدی احمدوند
شامل آلبوم های نقطه ضعف ، خونه غرور ، موج منفی ، تک آهنگ ها
برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید
دانلود جدیدترین آهنگ گروه تیک تاک به نام میریم خونه هامون با بالاترین کیفیت
متن آهنگ میریم خونه هامون
اینترو
یکی یکی میریم خونه هامون
این میره با اون , اون میره با اون
یکی یکی میریم خونه هامون
میریم پی زندگیامون
یکی یکی میریم خونه هامون
این میره با اون , اون میره با اون
یکی یکی میریم خونه هامون
میریم پی زندگیامون
ورس[ # 1
(sr)
بگیر بشین
اگه باربیم اینجوری شب منو ببینه میگه
خشی رک رد خل کرد هی میده گیر
تو این حالت تکست میده خشی کی میرسی
ببی که چی ؟
هیچ حالت خاصی ندارم فقط هیچ حالت خاصی ندارم
راست میگن واقعا
کفشامو برم خونه کاشکی درارم
با یه بچه موزیک
هنو اینا پامن از 1 روز پیش
با همینا, ام خوابیدم بس که خسته بودیم
ولی جورابم بو نمیده
بحث اون نیس
بحث اینه هر چی مییریم بالا بسمون نیس اینا
میگن اینا بریم میگم بریم اینم
ولی دیگه هیچی نمیبینم
ما اگه بعد رفتم دیگه بگیرینم
شاه کیلیدم گم شده ! جدی میگم !
خیلی گیجم
نمیخوام ام برم پیش کس دیگه ام
کروس[1*
یکی یکی میریم خونه هامون
این میره با اون , اون میره با اون
یکی یکی میریم خونه هامون
میریم پی زندگیامون
یکی یکی میریم خونه هامون
این میره با اون , اون میره با اون
یکی یکی میریم خونه هامون
میریم پی زندگیامون
ورس[ # 2
(maf-e)
میخوای بدونی که من خوبم ؟
آره خوب مگه میشه کسی بعد باشه با یه گل (هه هه)
دوره همیم یه جمع بیستو چنتایی
کله ها میره روی بیت و سر پایی
شیک تو رخت همه طرف با من به زور برقصه
پیست تو سر همه فقط فاز, ام بگو بخنده
این تو بغل همه شاید بتونه match. شه
تیک رو نزنه اصلا واقعا یه دونه بسه
آخر شبشم اون با اونه
این با منه زود تا خونه
اینجا بده
میگه یه جایی بو میده
میگم کتابی تو جیب
میگه بپاشیم تو شیشه
میگه چه فاز خوبی
ممکنه رد بدم هر آن دوباره
تو حکیم, ام فکر میکنم چمران شماله
سینا نیس کره پس فوری گیر نده بس کن
خودم فهمیدم از اینجا 20 دفعه رد شدیم
کروس ۲
یکی یکی میریم خونه هامون
این میره با اون , اون میره با اون
یکی یکی میریم خونه هامون
میریم پی زندگیامون
یکی یکی میریم خونه هامون
این میره با اون , اون میره با اون
یکی یکی میریم خونه هامون
میریم پی زندگیامون
ورس[ # ۳ }
(Sa-e)
خانم رفیقمه
از اون آدماست که آبرو نمیبره
تازه پرچمت کلی بالا میره
اگه با اون ببیننت
بریم خونه هامون
بوی ها مون نمیپره
taker ام چون famous ام
هر چی میخوای هی بزن این سگ
رو table هست یه هیز سم
هی پسر
way ser ام
من اصلا چسبیدم کی به سقف ؟
نمیگم بت فسم
سینا دنبال مامور نگاز
عجول نباش
از اون شباس
فندکو از کیفت پس زود درار
فک کنم پیپر ام همون تهاست
سوار کردم توله گربمو
خدا نگه داره سوپر جردنو
میگی خسته شدمو میگم کفشتو درار
پرتش کن هوا دیگه, ام لفظشو نیا
اوترو
یکی یکی میریم خونه هامون
این میره با اون , اون میره با اون
یکی یکی میریم خونه هامون
میریم پی زندگیامون
یکی یکی میریم خونه هامون
این میره با اون , اون میره با اون
یکی یکی میریم خونه هامون
میریم پی زندگیامون
3 - آهنگ فوق العاده زیبای تیک تــاک به نام Luck Gene , با 2 کیفیت ...
MP3 320
MP3 128
1 - رپ بسیار زیبای گروه تیک تاک به همراهی رجز به نام دامبولی, یعنی با دو کیفیت ...
MP3 128
Tik Taak & Rajaz - Dambooli Yani
OGG - 64
Tik Taak & Rajaz - Dambooli Yani
2 - آهنگ زیبای گروه تیک تاک به نام جوریکه , با دو کیفیت ...
MP3 192
OGG - 64
دانلود آهنگ "جوری که" از گروه تیک تاک
Right Click - Save target as
من خودم ازاين آهنگ بدم مياد ولي به دليل اسرار دوستان وبازديد كنندگان اين آهنگ مي زارم!
آهنگ جدید و جنجالی اختاپوس ( شاهین نجفی و مجید کاظمی ) به نام با ما
ترانه : شاهین نجفی ، موزیک: مجید کاظمی ، کاور: علی باغبان
MP3 320
Okhtapus (Shahin Najafi Ft Majid Kazemi) – Ba Ma
MP3 128
Okhtapus (Shahin Najafi Ft Majid Kazemi) – Ba Ma
یه چیزایی میگم که دل می خواد با ما / مث تو رو خوابوندیم زیاد با ما
یه گله با این شعر میرین به باد با ما / پس با ما بد نباش اوسِتاد با ما
یه شب نئشه مئشه منو دکتر سروش/ گنجی چت ،قاطی خورد، بالا آورد روش
من و کدیورم ریز سه تا خط رفتیم و / بهنود بالا رفت به سلامتی گوگوش
یکی بود مزه می خورد و مزه می پروند / نخورده چک پری کردم سر و روشو
مهاجرانی ریز نقش تل و می اومد و / سازگاراهم داد می زد علف من کوش
مخملبافم تو دبلیو سیو کسی ندید /دیدیم پسر کوچیکه ی سروش، دباغ رسید
ننشسته دیدم که یهو دس تو جیب کرد / عبدی گفت جا تیزی دیالوگ کن مرد
تاپاله خیر سرت مثلا درس خوندی /جنتی بیشتر از تو می فهمه کمبی
آقا چالنگی ملس تو حال خودش بود/ ابهتش لامصب میگیره آدمو
حالا من و مجید و شهریار دس به کاریم / ریز تو قلیون سروش وید میزاریم
کشید یه پک دو پک سه پک رفت هوا/ گفت کجا بودم گفتم سر اسپینوزا
بعد دو خط رو مولوی و حافظ اسکی کرد / یه پک دیگه زد رو هابر ماس چت کرد
گفتم دکی بیخی تو رو جون مولا / یه دهن واسه ما بیا از بانو حمیرا
آخ خوند واسه ما از خاطرات شمالو/ آخ گف واسه ما از شاه و عشق و حال و
تازه می خواست از انقلاب بکنه یادی / دیدیم در زدن کی اومد؟ شیرین عبادی
نوبل به دست تو کار حقوق حشر و /یه دس دیگه تو دس مجتبی واحدی
دکی نوریزاده غرق چت و چش دوخته/ قربونش بشم تپل پدر سوخته
گفتم دکی دولکی تو دس و بال ِ،مام بیایم /گفت یه لحظه بمون من ا این بیشتر می خوام
گفتم احمد از تو اتاق صدا مدا میادا/ حاجی سوتی نده خاله حقیقت جوئه دادا
کف کردم رفتم ببینم از دور / دیدم با علی افشاری تو بحث ناجور
گفتم صلوات بفرستیم و بخندیم/از من و شما آبی گرم نمیشه هیچ جور
یه چیزایی میگم که دل می خواد با ما /مث تو رو خوابوندیم زیاد با ما
یه گله با این شعر میرین به باد با ما / پس با ما بد نباش اوسِتاد با ما
آهنگ جدید و زیبای اضاف و امیریسک به نام نمی خوام بزرگ شم
نام خواننده - نام آهنگ | کیفیت | حجم فایل | لینک دانلود |
اضاف و امیریسک - نمی خوام بزرگ شم | 128 | 2.6MB | Download |
اضاف و امیریسک - نمی خوام بزرگ شم | 320 | 6.3MB | Download |
آهنگ جدید و فوق العاده زیبای رضا پیشرو و علی اوج به نام ما قهرمانیم
| میکس مستر: حمید پناهی
نام خواننده - نام آهنگ | کیفیت | حجم فایل | لینک دانلود |
رضا پیشرو و علی اوج - ما قهرمانیم | 128 | 3.6MB | Download |
رضا پیشرو و علی اوج - ما قهرمانیم | 320 | 8.9MB | Download |
و بلاخره بعد از مدت ها , آلبوم جدید و فوق العاده زیبای و شنیدنی و استثنایی بهرام به نام سکوت با ۲ کیفیت متفاوت . . .
اسمي آهنگ ها :
Intro
Jalebe
Harfhaye man
Az man bepors
Mano bebakhsh
Dar naro
Yeki tomast yeki gorg
Nasle man
Be chi eteghad dari
Khorshid khanoom
Ye hes
Yaghi
Ajib
Outro
لينك دانلود 1
لينك دانلود 2
لينك دانلود 3
آرزو دارم صدا وسیما اجازه بدهد که یکی از بازیهای لیگ را قبل از بازی پیش بینی کنم .
- مگر می شود ؟
چرا نشود ؟
-اگر می شود چراانجام نداده ای؟
من چند بار اقدام کردم با عادل فردوسی پور تماس بگیرم ولی ظاهرا امکان ندارد از همین جا می گویم که اگر آقای فردوسی پور آمادگی دارند از طریق مجله شما و برنامه شان این کاررا انجام بدهم .
می خواهم عادل فردوسی پور یکی از بازی های لیگ را انتخاب کند .مثلا بگوید هفته ششم استقلال با پرسپولیس بازی می کند .من یک هفته قبل از بازی تعداد کرنرهای بازی ،تعداد سوت های داور ،تعدادگل ها ونحوه به ثمر رسیدن گل ها ،تعدادکارت زردها و قرمزها و تقریبا همه اتفاقات بازی را می نویسم و می گذارم زیر دست فردوسی پور . بعد از بازی او برگه را باز کند و بخواند وعددهایی که من نوشته ام را با عددهای بازی انجام شده تطبیق بدهد .
مطلب مهمـی که بايد به خاطــر بسپاريد اين است که موفقيت يک بازی شعبــده و يا تردستی بستگی به نحـوه ارائه آن دارد. غالباً ساده ترين شعبده ها را می توان به لطف ارائه ای مناسب به گونه ای جلوه داد که در حـد يک معجزه خودنمايی کند. پس بايد ياد بگيريد که هر بازی را به نحوی مطلوب و پر کشش ارائه دهيد. اگر شما مطالب را خوب درک کنيد و خوب به اجــرا بگذاريـد، شايــد روزی در زمره شعبـده بازان ماهـر در آييـد و در جمـع دوستانتان بدرخشيـد. يادتان باشد، بهتـرين بازی های دنيا اگر با ضعف و ندانم کاری انجـام شوند به بدترين آنها تبديل خـواهند شد. پس به نکات زير توجـه کرده و نسبت به آنها دقت کامل داشته باشيد:
1. به حد کافی تمرين کنيد تا بتوانيد به راحتی و سادگی قادر به انجام بازی باشيد.
2. در هـر محفل، بيش از يک بار بازی را انجـام ندهيـد تا با کنجکاوی تماشاچيان رازتان فاش فاش نگردد.
3 . برای آن که حضار را شگفت زده کرده باشيد، از ياد دادن بازی امتناع ورزيد.
4. هنگام نمايش، اعتماد به نفس داشته باشيد که برگ برنده هر شعبده باز همين است.
5. حرف بزنيد . . . ! يعنی بايد به موازات انجام هـر شعبده، با دقت کافی صحبت کنيد تا تأثير مطلوب بر روی ذهن بيننده ايجاد شود. برای اين کار، می بايســــت جملاتی که به کار می گيريد به حد کافی جالب و سرگرم کننده باشند.
پيروز باشيد !
بهروز کريمی ( پريستو )
1ـ پرنده در قفس
يک چوب گرد و باريک را انتخاب کرده و يک تکه مقوا ( کارت ويزيت ) به سر آن بچسبانيد. سپس در يک طرف مقوا عکس يک قفس و در طرف ديگر آن تصوير يک پرنده را بکشيد. حالا مطابق شکل، چوب را در کف دو دست خود بسرعت بچرخانيد. به نظر می رسد که پرنده در داخل قفس قرار گرفته است.
2ـ توپ فلزی
روی هر يک از دو انگشت سبابه خود يک انگشتانه فلزی بگذاريد. سپس دو انگشت را در يک امتداد و روبروی هم قرار داده، آنها را از فاصله 30 سانتی متری به چشمان خود نزديک کنيد. در فاصله ای معين، يک جسم فلزی بين دو انگشت خود در هوا مشاهده خواهيد کرد که شبيه به يک توپ فلزی است.
اين اهنگ ها از آثار سال 1387 اون وراس خواهش مي كنم نظر يادتون نره دوستان اين مطالب فقط براي آشنايي با اين خوانندگان است پس..............
خبرگزاري فارس: دشمنان انقلاب تمام تلاش شان بر اين است كه از طريق خوانندگان رپ، فرهنگ انحرافي هيپ هاپ را در كشور گسترش دهند؛ فرهنگي كه در آن كثيف ترين و مشمئز كننده ترين كارها به عنوان الگو معرفي مي شود.
در سال هاي اخير تعداد خوانندگان رپ زيرزميني رشد قارچ گونه اي داشته و تعدادشان به دلايلي كه قبلاً ذكر شد رو به گسترش است. دشمنان انقلاب تمام تلاش شان بر اين است كه از طريق خوانندگان رپ، فرهنگ انحرافي هيپ هاپ را در كشور گسترش دهند؛ فرهنگي كه در آن كثيف ترين و مشمئز كننده ترين كارها به عنوان الگو معرفي مي شود و با كمال تأسف برخي از جوانان كشورمان تحت تأثير تبليغات بي رحمانه سايت ها و شبكه هاي ماهواره اي، به آثار خوانندگان منحرف اين سبك روي آورده اند، لذا به نظر مي رسد بررسي وضعيت خوانندگان رپ و شناساندن اين بزهكاران به جامعه امري ضروري در جهت مبارزه با اين پديده ضد فرهنگي باشد. به دليل اينكه پرداختن به همه خوانندگان فعال رپ زيرزميني در اين مقال نمي گنجد، در اينجا ضمن معرفي سبك هاي مختلف رپ زيرزميني، دو تن از خواننده هاي فعال هر سبك شناسانده مي شود. سبك اعتراضي سياسي ----------------------------- ريشه اين سبك به اعتراض سياه پوستان آمريكا عليه سياست هاي نژادپرستانه آمريكا برمي گردد؛ در ميان رپرهاي ايراني، تعداد انگشت شماري كه از حداقل شعور سياسي نيز بي بهره اند به اين سبك روي آورده اند و در كارهاي شان بي شرمانه به مردم و مسئولان نظام توهين مي كنند و جالب اينكه در رسانه هاي ماهواره اي ضدانقلاب از آنها به عنوان متفكر ياد مي شود. دو تن از شاخص ترين افراد اين سبك «شاهين نجفي» و «ديو» مي باشند. * شاهين نجفي شاهين نجفي دانشجوي «رشته جامعه شناسي» بود كه به خاطر هنجارشكني هايش از دانشگاه اخراج شد. او داخل كشور فعاليت هاي موسيقيايي محدودي داشت، اما اين خواننده از آنجايي كه خيلي شجاع!! است پس از اينكه فرسنگ ها از كشور دور و مطمئن شد كه هيچ خطري او را تهديد نمي كند شروع به خواندن فحش هاي ريتميك سياسي كرد و كارهايي در حمايت از «ندا آقاسلطان» و «ترانه موسوي»!!اجرا كرد. علاوه بر اين او در حمايت از «مجيد توكلي» «دانشجوي فعال فتنه سبز كه قصد داشت با چادر از دانشگاه فرار كند، آهنگي را اجرا كرد» و عكسي از خود را نيز با پوشش روسري منتشر كرد. نجفي براي حمايت از «همجنس بازان و فمينيست ها» نيز كارهايي را ضبط كرده است. يكي از تحليلگران سياسي خارج از كشور او را اينگونه توصيف مي كند: « ... مزخرفات هرزه خواني مسمي به شاهين نجفي كه به اسم هنر! كثيف ترين واژه هاي چاروادار دار تحت عنوان «رپ خواني» به پيشاني مخاطب مي كوبد...» در كنار همه اينها، او در آثارش ديدگاه پوچ گرايانه اي را به خورد مخاطبانش مي دهد. او درباره اين ديدگاهش مي گويد: «از كودكي جهان براي من يك تصوير اسكيزوفرنيك بوده، طبيعي است كه بايد يك روانپريش و غمگين باشم.» اين خواننده روانپريش، سال گذشته آلبوم «سال خون» را در حمايت از متوهمان سبز منتشر كرد. * ديو «بهنام مهرخوان»كه با نام مستعار «ديو» فعاليت مي كند مانند ديگر رپ خوان هاي شجاع سياسي!! خارج از كشور فعاليت مي كند. اولين قطعه سياسي ديو «دست ها بالا» نام داشت كه حدود شش سال قبل منتشر و به سرعت در اكثر رسانه هاي ضدانقلابي نظير راديو فردا، راديو بي بي سي و تلويزيون پارس و... پخش شد. آهنگ ديگري از او كه به كام ضد انقلابيون خوش آمد «سرباز ايراني» است كه كليپ اين آهنگ را شبكه مجاهدين خلق(منافقين) بارها پخش كرد. اين خواننده مانند اكثر ضد انقلاب هايي كه سال هاست از كشور خارج شده اند، افكارش هنوز درگير مسائلي مانند «پرچم شير و خورشيد» است. او در بخشي از آهنگ «سرباز ايراني» مي خواند «مبارزه مون هم ادامه داره - تا شير و خورشيد تو پرچم مون بتابه» او هر چند وقت يك بار آهنگي منتشر مي كند و ميزان درك پايينش را از مسائل سياسي به رخ مخاطبانش مي كشد. سبك گنگستا (رپ خوان هاي خياباني) -------------------------------------------- سبك گنگستا در مورد خصوصيات فرهنگي محله هاي بدنام آمريكا مي باشد. رپرهاي ايراني اين سبك، به تقليد از خوانندگان معروف هيپ هاپ، در آهنگ هاي شان از خصوصي ترين فعاليت هاي جنسي گرفته تا مصرف مشروب و موادمخدر، بدون هيچ ابايي بيان مي كنند. دو تن از شاخص ترين هاي اين سبك، گروه زد بازي و رضا پيشرو مي باشد. * گروه زد بازي زد بازي كه نامش برگرفته از كلمه لمپني «زيد بازي» به معناي دختر بازي است از فاسدترين گروه هاي رپ زيرزميني به شمار مي آيد. اعضاي اين گروه داراي اسامي مستعاري نظير «سامان ويلسون، مهرداد هيدن، سهراب ام جي، عليرضا جي جي و سياوش سجيل» هستند. اسامي اين گروه مانند آهنگ هاي شان داراي بار منفي است. به طور نمونه «سهراب ام جي» درباره لقبش مي گويد « ام- جي مخفف كلمه (master joint) است و از آنجايي كه خيلي ها مي دونن من [به خاطر شدت مصرف موادمخدر] سلطان دود هستم اين اسم رو انتخاب كردم.» آهنگ هاي اين گروه مجموعه اي از كلمات ريتميك جنسي است. زد بازي اولين گروهي بود كه در آهنگ هايش جزئيات روابط جنسي را شرح داد. * رضا پيشرو محمدرضا ناصري آزاد با اسم مستعار «رضا پيشرو» جزء خوانندگاني است كه علاقه شديدش به «توپاك» باعث شد مدتي با نام مستعار «تري پاك» فعاليت كند. او كه در ابتداي فعاليتش به خاطر استعداد پايينش در رپ خواني در هر گروهي كه عضو مي شد پس از مدتي از آن گروه اخراج مي شد، در نهايت با حمايت رپ خواني به نام «هيچ كس»، آلبوم هايي را منتشر كرد. مضمون اكثر آهنگ هاي او، توصيف زندگي افراد «لات مسلك» جامعه و پر از فحش هاي ركيك است. گفتني است كه حمايت هاي هيچ كس از او باعث شده كه او هيچ كس را پدرخوانده خود بداند، به طوري كه در يكي از آهنگ هايش مي خواند «واسه من مثل پدري واسه همه هيچ كس». پيشرو در حال حاضر با دريافت مبالغي هنگفت به آموزش نوجوانان و جوانان تشنه رپ خواني مي پردازد. سبك اجتماعي ------------------ سبك اجتماعي، اعتراضي است به رفتارهاي ناپسندي كه در اجتماع وجود دارد. خوانندگان اين سبك در ايران به دو دسته تقسيم مي شوند؛ گروهي انتقاد ها را با هدف سياه نمايي و تخريب مي خوانند و دسته ديگر كه تعدادشان بسيار معدود است انتقادهاي اجتماعي را با هدف بهبود جامعه مي خوانند. دو تن از شاخص ترين افراد اين سبك عبارتند از: هيچ كس و ياس. * هيچ كس «سروش لشكري» ملقب به هيچ كس كه خيلي دوست دارد از او به عنوان پدر رپ فارسي ياد شود «دانشجوي رهاكرده رشته زبان انگليسي است. پدر او مالك كارخانه اي در اصفهان است و وضع مالي خوب پدر دليلي شد تا با تأسيس استوديو ضبط موسيقي نسبتاً مجهزي در تهران و اجاره آن به ديگر هم كيشانش مشغول ضبط انواع موسيقي رپ شود.» او ابتدا آهنگ هاي رپ انگليسي را بازخواني مي كرد ولي بعد از مدتي اولين آهنگش را «با همكاري «مهرك گلستان (پسر كاوه گلستان عكاس ايراني» ضبط كرد.» مضمون آهنگ هاي او اكثراً سياه نمايي و نااميدي از اجتماع با زباني لمپني است. او در يكي از آهنگ هايش تهران را اينگونه توصيف مي كند: «اينجا جنگله بخور تا خورده نشي اينجا نصف عقده اي ان نصف وحشي» سروش لشكري چندي قبل با روياي ميلياردر شدن «از كشور خارج شد.» * ياس «ياسر بختياري» با نام مستعار ياس كه به خاطر علاقه شديدش به خواننده فاسدي به نام «توپاك» به «توپاك فارسي» ملقب است، از معدود خوانندگان رپ فارسي است كه آهنگ هايش با شكايت از اجتماع شروع و با اميد به بهبود خاتمه مي يابد. او اولين آهنگش را درباره زلزله بم خواند و به گفته خودش آن آهنگ را «صرفاً به خاطر مجوز» ضبط كرد. او با آهنگ انتقادي «سي دي رو بشكن» كه بعد از انتشار فيلم خصوصي يكي از بازيگران منتشر كرد و در آن خواستار متوقف شدن پخش آن سي دي شد، مطرح شد؛ ياس با اينكه در ظاهر اشعار مثبتي مي خواند ولي در پس آهنگ هايش فكر انحرافي وجود دارد. به طور مثال او بعد از انتشار آهنگ «سي دي رو بشكن» در مصاحبه با يكي از رسانه هاي خارج از كشور در سخناني عجيب اظهار اميدواري كرد كه در جامعه شرايطي به وجود بيايد [جامعه به سمتي حركت كند] كه انتشار فيلم خصوصي يك فرد باعث بي آبرويي آن شخص نشود.» او همچنين در مصاحبه با يك نشريه آمريكايي گفت: «مردم ايران به دنبال صلح هستند و مي خواهند با آمريكا و آمريكايي ها رابطه داشته باشند و آن طور كه من در آمريكا متوجه شدم مردم آمريكا هم همين را مي خواهند.» سبك فان(سرگرمي) ----------------------- اين سبك تلفيقي از سبك رپ و پاپ است كه در كلوپ هاي شبانه غربي اجرا مي شود. فعالان اين سبك كارهايي با محوريت دوستي و رابطه با جنس مخالف منتشر مي كنند و با اينكه در آهنگ هاي شان از جملات ركيك استفاده نمي كنند ولي به جاي آن، به شدت از تشبيهات جنسي استفاده مي كنند. دو تن از فعالان اين سبك«ساسي مانكن» و «اشكين 0098» مي باشند. * ساسي مانكن «ساسان يافته» با اسم مستعار ساسي مانكن اولين خواننده مطرح شده در اين سبك است كه آهنگ هايش، نحوه صحبت كردن با جنس مخالف است و به عبارتي آهنگ هايش آموزش دختر بازي است. او قبلاً به خاطر ضبط كليپ در جزيره كيش، دستگير ولي پس از مدتي از زندان آزاد شد و با شدت بيشتري به خواندن اشعار سخيفش ادامه داد. او در جريان انتخابات رياست جمهوري بعد از ديدار با مهدي كروبي ترانه اي را در حمايت از او خواند كه در قسمتي از آن ترانه آمده «واي واي كروبي من كوش ... تو سرما هم بي عبايي تو يك شيخ بي ساكشني» او در حال حاضر علاوه بر خوانندگي براي ديگر خوانندگان اين سبك آهنگ مي سازد. * اشكين 0098 «اشكين محمديان» ملقب به اشكين0098 آهنگ هايش را با همكاري خواننده اي همجنس باز به نام «علي شمس» مي خواند همچنين به علت علاقه خيلي زياد به مرلين منسون (معروف ترين خواننده شيطان پرست) سعي مي كند چهره خود را مدل او آرايش كند. اشكين هم اكنون با يك شركت موسيقي خارج از كشور به نام «شرفا موزيك» همكاري مي كند. رپرهاي شهرستاني -------------------- با اين همه، هرچند كه اكثر رپ خوان ها در تهران هستند ولي دامنه آن به شهرستان ها نيز نفوذ كرده و از مشهد و تبريز تا اصفهان و كرج رپ خوان فعال وجود دارد. دختران رپ خوان ------------------ در كنار اينها، عده اي از دختران نيز به اين سبك وارد شده اند البته تعداد آنها نسبت به خوانندگان مرد بسيار كم است ولي تبليغات ماهواره اي آنها زياد است مخصوصاً اينكه برخي از دختران اين سبك با ادعاي همجنس باز بودن سوژه شبكه هاي ضدانقلابي شده اند. مهاجرت رپرها ----------------- «بين سال هاي 1384 تا 1388 تعدادي از رپ خوان ها به خارج از كشور رفتند.» ولي كماكان اكثر رپرها در داخل كشور فعاليت هاي ضدفرهنگي و ضدانقلابي خود را پيگيري مي كنند. استوديوهاي زيرزميني ------------------------ رپرها با آموزش هايي كه از برخي طرق مي بينند با كمترين هزينه براي خودشان استوديو زيرزميني خانگي مي سازند و اگر هم بخواهند كار باكيفيت بالا تري ضبط كنند به استوديو هاي مجهزتر زيرزميني مراجعه مي كنند. اين استوديوها كه بدون نگراني از برخورد قضايي فعاليت مي كنند، گستاخي را به حدي رسانده اند كه در روزنامه هاي كثيرالانتشار آگهي چاپ مي كنند. گفتني است اين استوديوها كه در حال افزايش است به محلي براي روابط نامشروع نيز تبديل شده است. نقش رپرها در حوادث بعد از انتخابات --------------------------------------- بسياري از رپرها علاوه بر خواندن آهنگ هاي ضدنظام در حمايت از فتنه گران در آشوب هاي بعد از انتخابات نيز شركت كردند و «تعدادي از آنها نيز دستگير شدند.» نتيجه ------- اگر بخواهيم واقع بينانه به اين جريان ضدفرهنگي نگاه كنيم بايد بگوييم كه طي يك دهه اخير روند گسترش رپ زيرزميني رو به رشد بوده است. حال سوالي كه مطرح مي شود اين است مسئولان مربوطه چه اقدام بازدارنده اي در جهت جلوگيري از گستردش اين جريان انجام داده اند؟ اين موسيقي چقدر بايد رشد كند تا مسئولان به فكر مبارزه جدي با آن برآيند. بايد گفت كه اگر كماكان اقدام عملي خاصي در جهت مبارزه با اين پديده صورت نگيرد در آينده شاهد تأثيرات منفي بيشتري از اين موسيقي بر جامعه خواهيم بود. نويسنده:عليرضا بيرانوند ادامه دارد...
اطلاعات هنرمند | |
---|---|
نام اصلی | زدبازی |
اهل کشور | تهران، ایران |
سبکها | رپ, راک, ترنس و دنس |
کار(ها) | ۱۳۸۱ تاکنون |
ساز(ها) | آواز, پیانو، گیتار الکتریک، گیتار کلاسیک، ارگ و درام |
اعضا | |
سهراب ام جی سامان ویلسون مهراد هیدن سیاوش سیجل علیرضا جی جی نسیم |
زدبازی نام یکی از گروههای رپ فارسی و موسیقی راک است که در لندن و پاریس فعالیت میکند.
سامان ویلسون و مهراد هیدن زمانی با هم در یک دبیرستان در تهران تحصیل میکردند و همین باعث آشنایی این دو و شکل گیری این گروه شد. این دو بعداً در یک مهمانی با سهراب ام جی آشنا شدند.
آنها در آهنگهایشان چنین ادعا میکنند که بهترین گروه رپ ایرانی هستند. اولین گروهی که فرمول ۲ بیتی رو به ایران آوردند و سبکهای مختلف ارایه میدهند. سه خوانندهٔ اولیه گروه عبارتاند از:
- سامان ویلسون (Wilson)
- سهراب ام جی (MJ):سلطان دود یا مخفف Master Of Joint
- مهراد هیدن (Hidden)
همچنین سیاوش سیجل (Sijal) و علیرضا جی جی(JJ) قبلا دو عضو افتخاری گروه بودند و در بعضی از آهنگها با زد بازی مشارکت داشتهاند و اخیرا به جمع این گروه پیوستهاند. در واقع این دو نفر در فرانسه خود مشغول به ضبط آهنگ اند.[۱] همچنین نسیم به عنوان هم خوان با این گروه همکاری میکند.
این گروه تا به حال بیش از ۳۰ آهنگ به صورت تکی ساختهاند آنها برای مدت حدود ۵ ماه کناره گیری کردند واقدام به اعلام خبر منحل شدن گروه زد بازی نمودند ولی بعد از این مدت آهنگ ``مثل من`` خود را پخش کردند.
در سال ۲۰۱۱ خبر انتشار اولین آلبوم این گروه به نام زاخارنامه داده شد و این آلبوم خرداد سال ۱۳۹۱ منتشر شد. اولین سینگل این آلبوم به نام "تهران مال منه" ۱۸ فروردین ۱۳۹۱ پخش شد.[۲]
آلبوم جدید زدبازی با نام زاخار نامه که اولین آلبوم این گروه میباشد با حضور تمام اعضاء (به جز سامان ویلسون) در ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ پخش شد.
محتویات
آلبومها و آهنگها
زد بازی با غوغاهای بسیار توانست اولین آلبوم خود را به نام زاخارنامه منتشر کند. آلبوم زاخارنامه اولین آلبوم استودیویی گروه زدبازی، میباشد. این آلبوم در تاریخ ۱۶ خرداد ۱۳۹۱ منتشر شد. مهراد هیدن، سهراب ام جی، سیاوش سیجل، علیرضا جی جی، و نسیم در این آلبوم حضور دارند. همچنین هیچکس، بهزاد لیتو، و آرش دارا در این آلبوم به عنوان خواننده مهمان حضور دارند.
حواشی و درگیری
در سال ۸۵ رضا پیشرو آهنگی با نام اثر منفی منتشر کرد و در آن گروه زدبازی را دیس کرد. آهنگ با تماس تلفنی پیشرو و ویلسون آغاز میشود که در روزهای اول انتشار جنجال زیادی را برانداخت. بعدها هیدن در فیسبوک خود ادعا کرد آن روز سامان بعلت سوگواری یکی از عزیزانش وضعیت روحی مناسبی نداشت و از کل کل با پیشرو خودداری کرد. همچنین پس از انتشار دیس بک چرا بدی از زدبازی، پیشرو آهنگی به نام چاقال نامه با همکاری شایان آسفالت منتشر کرد. او همچنین با انتشار ویدئویی در فیسبوک اعلام میکند که این موضوع هیچ ربطی به هیچکس ندارد و مخاطبش تنها زدبازی است. چندی بعد این آهنگ با دیس دروغ تعطیل از سهراب ام جی از اعضای گروه زدبازی پاسخ داده شد. سپس رضا پیشرو با همکاری محمد ام سی آهنگ "دروغ سنجی" را در جواب دروغ تعطیل خواند و سپس با گروه نابغه هاو ساتراپ و قدر و شغال آهنگی به نام "بازگشت" زدبازی را دیس کردند که با جواب مهراد هیدن و سهراب mj با آهنگی به نام لیلی لیلی حوضک ادامه یافته است که در این آهنگ زدبازی به طور غیرمستقیم به پیشرو اشاره داشت. چندی بعد علیرضا جی جی از دیگر اعضای زدبازی با انتشار آهنگی به نام منصفانه به طور کاملا صریح و با نام بردن پیشرو در آهنگش وی را دیس کرد. جوابی توسط خود پیشرو به این آهنگ داده نشد اما برادر ناتنی وی علی اوج با آهنگی به اسم "خانوم جی جی" جواب جی جی را داد، اما بیشتر هدف آهنگ به جای یک ترانه دیس گنگ، مسخره کردن جی جی بود بعد از اون امید قدر (برادر کوچک رضا پیشرو) ترکی همراه محمد علی به اسم مرز را بیرون داد که جواب آهنگ خانوم جی جی است
- مصاحبهٔ برنامهٔ روز هفتم با گروه زد بازی در بی بی سی فارسی
- سایت رسمی گروه زد بازی
- پایگاه اختصاصی طرفداران زد بازی
پیوند به بیرون
دو نکته که بلافاصله با ديدن فيلم خوب «صوت سکوت» به ذهن مىآيد يکى ايدآليزم و اميد و روحيه آرمانى موسيقىدانان جوان اين فيلم است که خونسرد از «مشکلات» حرف مىزنند؛ و دوم سرکوب صداى زن، غيبت زنان در پهنهی مهمى از هنر ايران، که سياست و اخلاقيات تحميلى آنرا پذيرا نيست. «صوت سکوت» که توسط «امير حمز» و «مارک لازارز» ساخته شده، اين هفته در نيويورک، در بخش مسابقه فستيوال Tribeca به نمايش در آمد.
موسيقى زيرزمينى ايران، همه ، ژانرهاى وارداتى غربى است نظير راك كلاسيك، «متال»، «سپيد متال»، «رَپ»، «گنگستا رَپ»، «هيپهاپ»، «ترانس»، «تريپهاپ»، «تكنو» و انواع ديگر. هرچند زادگاه اين ژانرها شهرهاى بريتانيا و آمريكا است اما امروزه نسخههاى محلى آن را در شرق آسيا، در روسيه و اروپاى شرقى، در هند و در آمريكاى لاتين به وفور مىبينيم.
فرهنگ طبقهی متوسط ايران نيز بخشى از فرهنگ جهانى شدهی غرب در پهنهی همان بازارى است كه سراسر كرهی زمين را بيشتر و بيشتر فرا مىگيرد. مقاومت در برابر اين فرهنگ، امروزه تنها از سوى كشورهاى اسلامى صورت مىگيرد. مصر، لبنان، سوريه، امارات، و اردن به خاطر پيوند نزديكشان با غرب بيشتر پذيراى اين فرهنگاند. در ايران وپاكستان اين فرهنگ «زير زمينی» است.
موسيقى دانهاى جوان در اين فيلم همه مىگويند با سياست ميانهاى ندارند و از «انقلاب» روى گرداناند. اما انكار كردنى نيست كه كارشان از آن رو كه سنت شكن و خلاف اخلاقيات اسلامى است، هم سياسى و هم انقلابى است. گيتار بابك رياحى پور (آتما) يا فرياد تب كردهی سارا نائينى (پيكولو) براى رژيم مىتواند حكم سلاح براندازى را داشته باشد! سازندگان «صوت سكوت» فيلمشان را بدون مجوز از ادارهی ارشاد، به شيوهی «زير زمينی» ظرف دو هفته جلوى دوربين بردهاند، آنهم در حاليكه اجازهی تمام كنسرتهاى برنامه ريزى شدهی قبلى از سوى دولت لغو شده بود. از فيلمبردار و بخشى از كادر فنّى، به خاطر حفظ امنيت آنها، نامى در فيلم نيست.
بيشتر فيلم «صوت سكوت» را نماهاى داخلى مصاحبه و بريدههايى از ويدئوهاى از پيش ساخته شده تشكيل مىدهد و به اين ترتيب در خود فيلم چيزى از فضاى ارعاب و جوّ سركوب سياسى كه باعث «زير زمينی» شدن اين موسيقىها شده ديده نمىشود. تنها چند نماى بيرونى از خيابانها داريم و نقاشىهاى ديوارى رهبران اسلامى. مصاحبه شوندگان از سياست يا از اسلام حرفى نمىزنند. فقط اشاراتى به ايرادگيرىهاى وزارت ارشاد مىكنند و تهيه كنندگانى كه با دولت بند و بست دارند. با مقامات دولتى مصاحبهاى نشده. با شنوندگان كنسرتها يا خريداران صفحهها نيز گفت و گويى در فيلم نيست.
«راكر»هاى ايرانى، يا به خاطر پرهيز از برخورد سياسى با رژيم، يا به خاطر فضاى «درويش مآبی»ى شبه روشنفكرانه (در چند ويدئو بساط قليان جاى خاصى دارد!)، در ابتدا با اشعار كلاسيك، با حافظ و مولوى، كار مىكنند: تركيبى ناهمخوان كه بيشتر اوقات ويژگىهاى هر دو ژانر (شعر عرفانى و راك مُدرن) را مخدوش مىكند (استثناهايى نيز وجود دارد، در گذشته: بابا طاهر عريان توسط فريبرز لاچينى و سيمين غانم؛ يا در همين فيلم: مولوى توسط گروه سه نفرهی آتما).
اگر «بروس سپريگستين» از اعتصاب كارگران نيوجرسى يا قربانيان يازده سپتامبر حرف مىزند، اگر «مرلين مَنسُن» نمادهاى خشكه مقدسى مسيحيت را در آمريكا به آتش مىكشد، اگر «پتى سميت» از هوشى مين و گوانتانامو ياد مىكند يا «ناين اينچ نيلز» «خداى پول» را به نبرد مىطلبد، راكرها و رَپرهاى جوان ما كمتر جرئت مىكنند از شرايط زندگى خودشان، از عشقها و هراسها و فريبها حرفى بزنند، يا به شرايط اجتماعى دور و برشان نظير وضع كارگران، روسپىها، اعتياد، خرافه و مذهب و نظامى گرى اشارهاى داشته باشند. در كار آنها، عنصر دايمى راك يعنى سكس نيز ناپيداست.
يك نمونه از «رپ»(Rap) ايرانى را كه در ظاهر مضمون اجتماعى دارد در كار گروه «هيچكس» مىبينيم: در آهنگ «تريپ ما»، خوانندهی گروه «سروش / هيچكس» با همكارى مهرك (نام مستعار «رى ويل /Reveal» كه در بريتانيا هم كار موسيقى مىكند و هم مطالعات خاورميانه و اسلام شناسى را در دانشگاه پى مىگيرد) فضاى خشن خيابان و رقابت دارو دستههاى خيابانى را ترسيم مىكند. اما به روشنى پيداست كه صحنه سازىهاى ويدئويى و چاقوكشىها و زبان گستاخ «مستهجن» از خيابانهاى تهران نجوشيده بلكه بيشتر به فضاى رَپ گانگسترى «گتو»هاى لندن و ديترويت مىخورد.
مهرك به روشنى تحت تأثير «امى نم» رَپر سفيد پوست آمريكايى است كه در ميان حملههاى خشن رو به دوربين اش، تكههاى غنايى (ليريكال) محزون با صداى گروه كُر مىآورد و يك تأثير سراسرى تلخ و سودايى (ملانكوليك) برجا مىگذارد. براى اينكه اين آهنگ رنگ ايرانى به خودش بگيرد، سروش با سادگى كودكانهاى به خون «آريايی» كه در رگهايش جريان دارد فخر مىفروشد، اما به سيماى اعضاى گروه كه نگاه مىكنيم، بدون ذرهاى اشتباه فقط خون سامى و عرب را به چشم مىبينيم!
از موارد كمى كه شعر كلاسيك با اجراى راك تركيب خوبى ساخته، شعرى از مولوى است كه گروه سه نفرهی «آتما» در اين فيلم آن را اجرا مىكند. با مضمون رقصى كه مىبايد اوج بگيرد تا گوينده را شعله ور كند و رقصنده را بسوزاند، شاهرخ پورميامين (گيتار) و بابك رياحى پور (باس گيتار) با صداى تنظيم شدهی پس زمينه، ريتم را تند و تند تر مىكنند تا در ميانهی آهنگ، هومن جاويد حين خواندن، با طبلهاى ميان پاهايش به آنها بپيوندد و ميان ابيات فريادى از ته دل نيز به آهنگ اضافه كند و تا آخر يك نفس به سمت جايى شتاب بگيرند كه هلاكت در انتظارشان باشد. انرژى و تحرك اين قطعه آنرا بهترين مىكند در تمام فيلم. هومن جاويد، كه چهره و فيزيك و ظاهرش شباهت زيادى به «ديو گهان» خوانندهی «دپش مُد» دارد، از جذابيت صحنهاى و صداى گيرايى برخوردار است. گويا او مدتى است كه از «آتما» جدا شده.
رضا آبايى در اين فيلم «سُنّت» را نمايندگى مىكند. او كه نوازندهی سازى شبيه كمانچه است و كاملن حرفهاى به نظر مىرسد، با بلندنظرى تحسين انگيزى با راكرها همكارى مىكند و در جستجوى نوعى موسيقى «تلفيقى اصيل» است. او مىتواند در يك اجراى دوتايى با يك نوازندهی گيتار آكوستيك، قطعهی فى البداههی زيبايى را بيرون بكشد.
اما هوشيارانه ترين گفتهها، و طعن آميز ترين اجرا را ما در اين فيلم از دهان محسن نامجو مىشنويم. او به نظر مىرسد به خوبى به جنبههاى بى هنجار و پوچ (absurd) فرهنگى كه ميان قرنهاى چهاردهم و بيست و يكم ميلادى معلق مانده آگاه است و انتظار معجزه ـ نه از غرب نه از شرق ـ ندارد. او به عنوان استعارهاى از روان فرهنگى ما مىگويد به آخوندمان نگاه كنيد كه عمامه و عبايش مال چند قرن پيش است اما تلفن «موبايل»اش مال آينده! اجراى شوخ او از شعر شاملو (بيابان را سراسر مه گرفته است) كه وسط كار تبديل به نوحه خوانى مسجدى مىشود و دوباره برمى گردد تا قيافهی جدى به خودش بگيرد، نمونهی خوبى از پوزخند بى اعتنا و بى رگ پسامدرن است كه چه بسا مىتوانست جيغ شاملوى مُدرن و راديكال را هم در آورد!
بابك چمن آرا مسئول صفحه فروشى بتهون با لحنى بى تفاوت پيام «همين است كه هست»اش را مىدهد و شادى وطن پرست، ژورناليست، وقت زيادى را صرف مطالب پيش پا افتادهاى در مورد «ارشاد» و «مافياى لاله زار» مىكند. اگر وقت اين دو را به موسيقى دانان زن، براى نمونه اعضاى گروه پيكولو، مىدادند فيلم جذابيت بيشترى مىداشت.
از گروه خوب و حرفه ای «ميرا» در فيلم نشانی نيست. از متال سنگين خبرى نيست. گروههاى «بروبَكس» و «اوهوم» نيز در فيلم نقش دارند. شهرت اوهوم به خاطر پيش قدم بودن آنها در فضاى مجازى اينترنت است كه راه آيندهی بسيارى از گروههاى نظير را نشان مىداد. نت آخر فيلم را يك گداى دوره گرد با دايرهاش مىزند كه پسركى شش هفت ساله با رقصاش آنرا همراهى مىكند و پولى كه كف دستشان گذاشته مىشود چنان ناكافى است كه آنها نيمه كاره، از كادر دوربين خارج مىشوند. در نوشتههاى آخر فيلم مىخوانيم كه بسيارى از نوازندگان و خوانندگان «صوت سكوت» نيز سرانجام ناگزير به ترك وطنشان شدهاند.
رپ در واقع يک نوع موسيقي اعتراضآميز خياباني است. اين موسيقي از پيش پا افتادهترين، سهلترين و خيابانيترين کلمات استفاده ميکند، بدون اين که از حيث ادبي بتوان اين نوع استفاده را نقد کرد. موسيقي رپ به موضوعاتي از جمله: اختلاف طبقاتي، رياکاري، فرهنگ غالب جهاني و همچنين بحرانهاي سياسي ميپردازد. کلام آن اگرچه قافيههايي ضعيف دارد و در نگاه بسياري شعر ناب به حساب نميآيد، اما با همين سادگي و بي پيرايگي خود ميکوشد معنايي ديگر از زندگي اجتماعي را به ما يادآوري کند، که بعدي از زندگي مردم کوچه و خيابان است.
اگر چه اين موسيقي از شاخصه ملودي و هارموني بالايي برخوردار نيست، اما توانسته با تکيه بر ريتم جزء پرطرفدارترين موسيقي هاي جهان قرار گيرد. در ايران نيز رپرهاي جواني که به صورت زير زميني فعاليت مي کنند، آهنگهايي را با موضوعات سياسي-اجتماعي روانه بازار موسيقي کردند که مضمون آنها انتقاد از سياستهاي اجرايي، فضاي حاکم بر کشور و مشکلات ناشي از سياستهاي غلط دولت است. و اين عاملي شد تا رپ در ديد دولت از وجهه بدي برخوردار گردد و برخورد با آنچه «جريانهاي موسيقي ناسالم» مينامند، افزايش يافت.
دانلود آهنگ های استقلال / دانلود تمام موسیقی های استقلال دانلود کلیه آهنگ های خوانده شده برای استقلال سلام به همه استقلالی های عزیز .. اینم آهنگ های استقلال که خواستید .. اگه آهنگی از قلم افتاده سریع اطلاع بدین ..چند تا آهنگ دیگه هست که با کیفیتش پیدا نشد ... به محض پیدا شدن براتون میزارم تو همین پست ....فعلا چند تا از آهنگ ها رو گذاشتم که ایشالا خوشتون بیاد .. دانلود کردنشون خیلی راحته ....حتما دانلود کنید... نظر یادتون نره ............... سرود رسمی باشگاه استقلال (البته سرود ماله چند ساله پیشه )از مجید گرامیان آهنگ استقلال به سبک بنیامین پسران آبی از مهدی کبریا ستاره های آبی از نیما شریفی من تاجیم از رسام اس اسی از مهدی کبریا اسطوره آبی از مهدی کبریا آبی از رضا یزدانی استقلال از علی دانیال استتقلال از علی طالبی استقلال از مهدی کبریا ................................ .................. ............................... اینم یکی دیگه البته اسم خواننده معلوم نیست ولی درباره استقلاله .........دوستای گلم اینم 3 تا آهنگ دیگه با لذت و صفا دانلود کنید........ تورفتی تقدیم به مرحوم ناصر حجازی از مرتضی پاشایی آبیته از حامد حبیبی تاج فوتبال ایران از مجید شفیعی یه آهنگ دیگه از استقلال با صدای مهدی کبریا / به نام تاج از آلبوم استقلال تنظیم : علی روحانی
دانلود آهنگ با کیفیت MP3 128 موزیک ویدئو +صوتی MP3 با حضور و همخوانی : حمید خندان ، بیژن بنفشه خواه ، پویا امینی ، مجتبی کبیری سامان گوران ، آرش برهانی ، رضا عنایتی ، میلاد میداوودی ، شهروز ابراهیمی و ترانه سرا : حمید بصیر ، تنظیم : آرمیک ، آهنگ : سیاوش خواهانی باکیفیت خوب ، بدون تگ تبلیغاتی سایت ، به همراه دانلود آهنگ این آهنگ سرود رسمی جدید تیم استقلال تهران میباشد. HD – 720 Babak Jahanbakhsh – Esteghlal Official Video منبع اول--MP3 – 128 صوتی MP3
آهنگ جدید و بسیار زیبای مهدی کبریا به نام قوشون آبی (استقلال)
آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام استقلالReviewed by محمد پورداداش on Mar 16Rating: دانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام استقلالدانلود آهنگ جدید بابک جهانبخش به نام استقلال
با حضور و همخوانی : حمید خندان ، بیژن بنفشه خواه ، پویا امینی ، مجتبی کبیری ،
سامان گوران ، آرش برهانی ، رضا عنایتی ، میلاد میداوودی ، شهروز ابراهیمی
ترانه سرا : حمید بصیر ، تنظیم : آرمیک ، آهنگ : سیاوش خواهانی
این آهنگ سرود رسمی تیم استقلال تهران میباشد
لینک های دانلود آهنگ
MP3 با کیفیت ۳۲۰
MP3 با کیفیت ۱۲۸
دانلود آهنگ
دانلود آهنگ
ورس 1 - لیتو :
میگذره خوب روزامون // فقط سر توئه رو زانوم
اگه ساعت هامونم جا موند // میره ثانیه با تو آروم
با هم داریم هرچی که میخواستیم // ( من و تو ) دورمون پتو لباس نیست
با تو نشده این چشام خیس // چون که جز خوبی توی نگات نیست
میزنیم و میکوبیم تا میتونیم // شده حتی بی موزیک
اینو واقعا" میدونیم // که فردام آدمه دیروزیم
لیمو ترش نمک از دیرزو ظهر تا 8 صبحه فردا
میشینیم دوره هم باز // اوووه بریم ما یجا دور
آره دیدی یجا وو // « بهزاد » مونده انگار روت
مثل ورق آسید // میام طرفت نزدیک
میشم و بت میگم که دیدم دو تا دوست صمیمیم // ارزش داریم مثل لوستر قدیمی
کروس - نسیم :
ثانیه ها با تو آسون میرن // بازیه ماست که توش داغون میشم
دوباره باز به تو آروم میگم ، میخوام "ساعت وایسه" ، میخوام "ساعت وایسه
ورس 2 -سیجل :
تیکه ترین شیکه زمین / اومده باز دید بزنین / جیغ بزنین فردا هم پیره زنین
چیه باز؟ / من و توییم بی لباس / دنیا زیره پاست
پس راه برو من با تو خط هامونو زد میزنیم // زدی دیگه نکشیده حتی زورو
فردا صبحو میبینیم تو هم // هم قفلیم هم کلیدیم رو هم
همه جا ریخت و پاشه // نمیخوای « سیجل » بی تو پاشه؟
میدونی همه چی تو ماچه ( Too Much e )
پس ماچ ماچ بده من / قارچ باشه بده سم / تا باش باهات برسم
به یه دنیای عجیبی که // از ماها هرچی دیده / بازم ما رو ترجیح میده
وقت نمیره چون اینجا ساعتهاش عقربه ندارن // آدماش نداره مقلطه برا هم
زندگی مثل آب روونه // بپا چشمات خواب نمونه
کروس - نسیم ، هیدن :
ثانیه ها با تو آسون میرن ، بازیه ماست که توش داغون میشم
دوباره باز به تو آروم میگم ، میخوام "ساعت وایسه" ، میخوام "ساعت وایسه
بریج - نسیم :
من و تو با هم بودیم از اولش
نمیدونستیم یه روز میرسیم ، به تهش
ورس 3 -جی جی :
دختره رو میبینیش / تو نیکی بیچ / تو بیکینیش / نه نمیپیچیش
میگه ببین محیطو // بزنیم با هم موجیتو
ادامه نداره شو بی تو // « جی جی » چطوری تو؟
بیا یختو آب کنم // واسه سرگرمی سرتو داغ کنم
آفتاب رفت میریم همه تو بالکنم // مثل دریا با لب تو حال کنم
نیش نداره ولی بالاخره عقربه ما رو میزنه // یه نفره سخت نرو راهو این همه
رفتن با تو چی کمه؟ // پاشو میگذره این هفته ام
آره ساکتو ریلکسم ولی مخه من پره فکره
تو بخند موقع زندگی مائه الان // چیه کار زمان
تند میره وقتی همه چی عالیه // آروم وقتی جا همگی خالیه
کروس -نسیم ، هیدن :
ثانیه ها با تو آسون میرن ، بازیه ماست که توش داغون میشم
دوباره باز به تو آروم میگم ، میخوام "ساعت وایسه" ، میخوام "ساعت وایسه
دانلود کل آهنگ های آلبوم زاخارنامه در یک فایل زیپ
2.دانلود آهنگ خودش میدونه خوبه
3.دانلود آهنگ چرا بدی؟ (به همراهی هیچکس)
7.دانلود آهنگ نکنی باور (به همراهی بهزاد لیتو)
10.دانلود آهنگ منطزر بودن . . .
سلام دوستان عزيز اين وبلاگ به آزادي بيان بسيار اهميت مي دهد ولي هر گونه توهين به اديان بلخصوص اسلام, من به شخصا هر گونه سخن ومطلب برزد اديان را در اين وبلاگ قرار نمي دهم...............
دانلود آلبوم مفهومی و بی پرده ی مترسک به نام پسر حاجی
داناود تک تراک جدید و فوق العاده قوی مترسک به نام In The Name OF . . .
MP3 – 320
MP3 – 128
………………………………………..
تکست آهنگ
ورس ۱ [ امیر خلوت ]:
یه جورایی خاص ام ، من اصن از قضا اونقدر // عجیب و غریبم میگن از فضا اومدم
هیچ ، ربطی به این دنیام ندارم // آدم شده دنیام برا من
پایتخت ایران زیر قدمامون // ولی به شما تو “ال ای” میرسن فراوون ها..
فاز بد نه نمیخوام بدم بهت // این تیریپا اصن ، نه نمیاد اصن به تنت
من عاشق رپ شدم حاجی // عادتمه شب تا صبحُ چپ کنم پا بیت
همش بنویسم مینویسم تا که راضی بشه دلم // بشنوی صدامو ته دلت خالی بشه یکم
هِه هَه هَ.. همه چی عالیه // میبینی بالامو دنیا خیلی ریز میبینم از این زاویه
خب اینم آخریشه میچینیم ته دیگ // ما استعدادُ داریم حتی اگه هیچی نیـ کف جیب
[ امیر خلوت ]:
نیستیم قابل پیش بینی ، پی حریفم گشتیم هیشکی نیـ
مثه طوفان پیش میریم ، نیستیم قابل پیشگیری
نیس تو دلمون ترس از اینکه رپُ بدیم درس پس
بیست و چهاری پای کاریم حتی وقتی مغزِ خسته است
ورس ۱ [ MB ]:
شب تا صبح با ماه بیداریم // جلو پای قلم هزار تا راه میزاریم آه..
کارشو بلدِ چپ نه نمیره // باهاش آشنام مسیر چپ نه نمیشه
داش ”داستـانِ مــا” رو همه گوش میدن // گیج میشن یه چیزایی در گوش میگن
ما همینیمُ بس // ما باعث چرخش زمینیمُ تش
نزدیکِ ولی // ما نزدیک همیم
هی.. نه مثه لاشخوری که میکنهُ میره // میگذرهُ میگه
دیگه پیچیده مغزش دنیا بدِ باش // اینم منظور دار واسه مخاطب خاص
حرفای دلِ مارو فقط قلم میفهمه // دهنشو باز کنه دهن میبندِ
ما کلا همینیمُ همین میمونیم // فکِ بدخواه هارو زمین میکوبیم
[ امیر خلوت ]:
نیستیم قابل پیش بینی ، پی حریفم گشتیم هیشکی نیـ
مثه طوفان پیش میریم ، نیستیم قابل پیشگیری
نیس تو دلمون ترس از اینکه رپُ بدیم درس پس
بیست و چهاری پای کاریم حتی وقتی مغزِ خسته است
معرفی نرم افزار ایرانی SubCens+ دانلود
نرم افزار SubCens برنامه ای جهت حذف بخش هایی از زیرنویس و هماهنگ سازی آن با فیلم ویرایش شده شما میباشد.
به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، نرم افزار SubCens برنامه ای جهت حذف بخش هایی از زیرنویس و هماهنگ سازی آن با فیلم ویرایش شده شما میباشد. کار با برنامه بسیار ساده است. کافی است فایل خود را به برنامه معرفی کرده و با دادن دقایقی که در فایل اصلی ویدیو حذف شدهاند، فایل هماهنگ شده زیرنویس با ویدیوی ویرایش شده را تحویل بگیرید.
نرم افزار
قابلیت های نرم افزار SubCens:
محیطی ساده و کاربرپسند
پشتیبانی از قابلیت Drag & Drop
طراحی شده توسط برنامه نویسان ایرانی
انجام عملیات در سریعترین زمان ممکن
دارای قابلیت نصب خودکار Dot NET Framework 2 بر روی سیستم هایی که این پیش نیاز را ندارند.
پشتیبانی از فرمت srt که اکثر برنامه های پخش با آن سازگاری دارند.
تشخیص خودکار کدگذاری زیر نویس (UTF-8 یا ANSI و ...)
و ...
این نرم افزار کاری از تیم فناوری اطلاعات وبسایت ANTi666 میباشد. برای دریافت این نرم افزار میتوانید از لینکهای زیر کمک بگیرید:
لینک دانلود نرم افزار
دانلود نرم افزار به همراه Net Framework 2.
لینک دانلود آموزش نرم افزار
ه گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، یک روزنامه فرانسوی از دعوت شرکت سونی موبایل برای شرکت در
معرفی یک سورپرایز بزرگ در 13 تیر (4 جولای) خبر داد.
چگونه موقعیت فرستنده ایمیل را پیدا کنیم؟
به گزارش خبرنگار علمی «خبرگزاری دانشجو»، حتما شده که گاهی اوقات یک ایمیل ناشناس به دستتان برسد و بهشدت کنجکاو باشید تا اطلاعاتی راجع به فرستنده آن بدست آورید. با روشی که در پایین خدمتتان توضیح میدهیم، میتوان مکان و موقعیت فرستنده را متوجه شد و شاید بهواسطه آن متوجه اطلاعات دیگری از فرستنده نیز بشویم.
ابتدا از Gmail شروع میکنیم:
1. با نام کاربری و کلمه عبورتان وارد Gmail شوید. میل مورد نظر را باز کنید. از منوی باز شده بروی گزینه Show Orginal کلیک کنید.
2. در پنجره جدید کلید «Ctrl+F» را بزنید و در قسمت Find عبارت زیر را وارد کنید:
X-Received: from
ما بدنبال نمونه ای از یک IP هستیم. مثلا: ( X-Received: from mr.google.com ([10.50.44.69])
3. حال آدرس IP را کپی کنید و به وب سایت زیر بروید و با دادن IP، موقعیت فرستنده را بدست آورید.
http://www.geobytes.com/iplocator.htm
http://en.utrace.de/
http://addgadgets.com/ipaddress
http://whatismyipaddress.com/
http://www.ip2location.com/demo
در میل یاهو هم به همین ترتیب است:
1. با نام کاربری و کلمه عبورتان وارد میل یاهو شوید، بر روی Inbox کلیک کنید تا لیست نامه هایتان را مشاهده کنید.
2. بر روی عنوان ایمیل مورد نظرتان، راست-کلیک کنید و بر روی گزینه View full Headers کلیک کنید.
3. حال در مرورگر خود Ctrl+F را زده و در قسمت Find عبارت X-Originating-IP را وارد کنید. ما بهدنبال نمونه ای از یک IP هستیم. مثلا: ([X-Originating-IP: [۴۸۵.۴۵.۲۵.۱۸۵)
4. حال آدرس IP را کپی کنید و به وب سایت های که در بالا گفته شد بروید و با دادن IP، موقعیت فرستنده و ... را بهدست آورید.
نکته: این روش فقط در صورتی صحیح است که فرستنده شما از اینترنت بدون VPN و روش های مشابه استفاده کرده باشد.