يه چيزايي كه فكر شم نمي كني
تن فروشی "براد پیت" و "آنجلینا جولی" به عرب های ثروتمند

کد مطلب: 9832
گزارشگر : رسانه ایران
 
تن فروشی "براد پیت" و "آنجلینا جولی" به عرب های ثروتمند
گذشته از بازیگری مثل "شارون استون" (Sharon Stone) نام یک زن و شوهر معروف هالیوودی هم به عنوان کسانی که بارها برای کسب درآمد از طریق تن فروشی به کن رفته اند واقعا تکان دهنده است؛ "آنجلینا جولی" (Angelina Jolie) و "براد پیت" (Brad Pitt).
همه ساله به موازات فستیوال کن و آن همه های و هوی روشنفکرانه در باب سینما، در حقیقت یک جشنواره بی بند و باری هم در این شهر سبز و کوچک برقرار می شد. یعنی بخشی از افرادی که به این مراسم می آمدند به کلی هیچ نسبتی با سینما نداشته و صرفا توسط تاجران اروتیسم به این منطقه آورده می شدند؛ خبر این "تجارت کثیف" را سایت خبرنو منتشر کرده است.

به گزارش رسانه ایران البته طرح چنین مطلبی قبلا هم اتفاق افتاده بود. تا جایی که یک بار صدای "راجر ایبرت" منتقد فقید و مشهور امریکایی را هم درآمد. آقای ایبرت گفته بود که "تمام آن هایی که در کن شیک می پوشند و سیگار نمی کشند، تن فروش هستند."

کمی بیشتر از یک ماه از گزارش هالیوود ریپورتر در مورد این ماجرای جنجالی در جشنواره کن 2013 می گذرد که خودش آن را معامله ای کثیف توصیف کرده بود.

هالیوود ریپورتر حکایت می کند که یک لبنانی به نام "الی ناهاس" (Elie Nahas) در سال ۲۰۰۷ به جرم تجارت جنسی در حاشیه ی برگزاری جشنواره کن بازداشت و به هشت سال حبس محکوم شد اما یازده ماه بعد از زندان بیرون آمد. ناهاس دوست قذافی ها بود و در اتاق هتل او یک دفترچه تلفن پیدا شد که نام شاخص ترین ثروتمندان و شاهزادگان عرب وجود داشت. او بعد از کشته شدن قذافی ها از ترس اینترپل دیگر نتوانست از لبنان خارج شود و به همین دلیل طی یک تماس تلفنی با هالیوود ریپوتر دست به یک افشاگری گسترده در این باره زد. او گفت که به خاطر دوستی با قذافی ها آن قدر زود از زندان آزاد شده بود و حالا که آن رژیم سقوط کرده دیگر برای فرانسوی ها یک مهره ی سوخته محسوب می شود. ناهاس که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشت، پرده از تجارت های کثیف غیر انسانی در خلال جشنواره کن برداشت و اذعان کرد که سال ها قبل از او چنین تجارتی آغاز شده بود.

ناهاس در این خبر، مالک یک آژانس مدل در بیروت معرفی شده که دست راست "معتصم قذافی" (Moatessem Gadhafi) پسر همجنس باز "معمر قذافی" بوده است.


چیزی که میان اعتراف های الی ناهاس بسیار تکان دهنده بوده نام بعضی از تن فروشان او است؛ یعنی کسانی که جزو معروف ترین افراد دنیا هستند و به خاطر یک مشت دلار نفتی حاضر شدند جسم خود را در اختیار دیگران بگذارند. گذشته از بازیگری مثل "شارون استون" (Sharon Stone) نام یک زن و شوهر معروف هالیوودی هم به عنوان کسانی که بارها برای کسب درآمد از طریق تن فروشی به کن رفته اند واقعا تکان دهنده است؛ "آنجلینا جولی" (Angelina Jolie) و "براد پیت" (Brad Pitt).
 
خبرنو در این باره می نویسد: آنجلینا جولی با آن همه ادعای پیامبرانه در باب سفارت صلح و بشر دوستی، پا روی انسانیت و نهاد خانواده گذاشت و براد پیت برای چند ورق اسکناس بدنش را به یک مرد عرب واگذار کرد.

Share/Save/Bookmark

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: چهار شنبه 29 خرداد 1392برچسب:,
ارسال توسط حامدآقاعلی
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 64
بازدید ماه : 370
بازدید کل : 157111
تعداد مطالب : 76
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



Untitled Document

چت روم با حال